پیام تسلیت درگذشت ماموستا ملا احمد فخری

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۶ کد : ۶۹۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۸
پیام تسلیت درگذشت ماموستا ملا احمد فخری

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت درگذشت ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه شهرستان جوانرود، پیام تسلیتی را صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

وَبَشِّرِ ٱلصّـٰبِرینَ اَلَّذینَ إِذآ أَصٰبَتْهُم مُّصیبَةٌۭ قالُوٓا إِنّا لِلَّهِ وَإِنّآ إِلَیْهِ رٰجِعُونَ

و بشارت ده صابران را، آنها که هرگاه مصیبتى به ایشان مى‌رسد، مى‌گویند: ما از آنِ خداییم؛ و به سوى او بازمى‌گردیم. (قرآن کریم، آیات 155 و 156 سوره بقره)

خانواده محترم مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری سـلام علیکم

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت فقیه فاضل و روحانی جلیل القدر مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری را به آن خانواده و بیت مکرم تسلیت عرض می‌‎نمایم. مرحوم ملااحمد فخری به معنای واقعی کلمه یک روحانی مومن، انقلابی، بصیر و مردمی بود که در طول دوران طولانی خدمتگزاری‌اش در منطقه اورامانات منشاء خدمات ماندگار و اثربخشی به نظام،انقلاب و علی‌الخصوص به مردم مومن جوانرود بود.

اینجانب که به واسطه خدمت در مسئولیت سپاه جوانرود در بخشی از سالهای دوران دفاع مقدس، توفیق دوستی و همکاری نزدیک با ایشان را داشته ‌ام فقدان آن فقیه عارف و سالک واصل را به عموم سوگواران، مردم عزیز جوانرود و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سـعید، رضوان و رحمت الهی و برای تمامی بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسـئلت دارم.

رئیس دانشـگاه عالی دفاع ملی

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم

کلید واژه ها: جوانرود فخری مرحوم ماموستا دفاع مى


( ۱ )

نظر شما :