رژیم صهیونیستی بیم دارد بیشتر از ۸۰ سال عمر نکند

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۲ کد : ۳۸۶ اخبار راهبردی اخبار بین المللی
تعداد بازدید:۱۱۲۸
رژیم صهیونیستی بیم دارد بیشتر از ۸۰ سال عمر نکند

 

«سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه‌شنبه (۱۹ فروردین ۱۳۹۹) در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان، در اشاره به بیم و نگرانی رژیم صهیونیستی از ظهورِ مهدی موعود (عج) اظهار داشت که این رژیم می‌ترسد بیش از ۸۰ سال عمر نکند. وی در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان در ابتدا اعیاد و مناسبت‌هایِ جاری را تبریک گفت و نسبت به رخت بربستن بیماریِ کرونا ابراز امیدواری کرد.

سیدحسن نصرالله همچنین از پزشکان و کادر درمانی که در خطِ اول مقابله با کرونا هستند، تمجید کرد. دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به سالروز شهادت سید محمدباقر صدر و خواهرش؛ توسط صدام حسین دیکتاتور رژیم بعث عراق اشاره کرده و این مناسبت را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: «بزرگترین شاهد برای اخلاصِ سید محمدباقر صدر این است که هنگامی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید وی امام خمینی (ره) را تحقق بخش اهداف انبیا برشمرد. سیدمحمدباقر صدر گفت که در امام خمینی ذوب شوید همانگونه که وی در اسلام ذوب شده است.» دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شب نیمه شعبان، این شب را دارای جایگاه ویژه نزد خداوند برشمرد و به نقل از امام صادق (ع) گفت که شب نیمه شعبان پس از لیالیِ مبارک قدر برترین شب است که خداوند گناهان بندگانش را می‌بخشد.

سید حسن نصرالله در ادامه به بیم و نگرانیِ رژیم صهیونیستی از ظهور مهدی موعود (عج) اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی، رژیمِ اشغالگری وجود دارد که نگرانِ حفظ موجودیت سیاسی خود است و بیم دارد که بیش از هشتاد سال عمر نکند.» دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: «جنگ‌ها و وبا و ویروس کرونا منجر به فروپاشیِ ایدئولوژی‌هایی خواهد شد و شرایط بعد از کرونا نشان می‌دهد که برخی در سراشیب انحطاط اخلاقی قرار گرفته‌اند و نمونه آن هم اظهارات برخی مقامات فرانسوی در خصوصِ استفاده از آفریقایی‌ها برایِ آزمایش واکسن کرونا بود.»

وی همچنین خواستار پایبندی به توصیه‌ها برایِ مقابله با کرونا شد و گفت: «ما باید در این شرایط به تکالیف و مسئولیتِ خود عمل کنیم و انسانیت را فراموش نکنیم.»

منبع خبر: شبکه العالم

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله


نظر شما :