امضای تفاهم نامه دانشگاه عالی دفاع ملی با مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم

۰۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۶۷۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶۲
روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ هیئتی ۴ نفره از مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم متشکل از اساتید حوزه به سرپرستی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل عبداللهی از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو نمود.
امضای تفاهم نامه دانشگاه عالی دفاع ملی با مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بینالملل دانشگاه عالی دفاع ملی، روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ هیئتی ۴ نفره از مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم متشکل از اساتید حوزه به سرپرستی حجتالاسلام والمسلمین محمد اسماعیل عبداللهی از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو نمود.

در این جلسه و بازدید که در چارچوب راهبرد توسعه روابط علمی و پژوهشی دانشگاه در سطح داخل و خارج کشور و همچنین گسترش و تعمیق ارتباطات حوزه و دانشگاه صورت گرفت، ابتدا توضیحات لازم در خصوص ساختار، وظایف، مسئولیتها و اهداف تبیین شده برای دانشگاه عالی دفاع ملی ارائه گردید و متقابلاً رئیس مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم به معرفی ساختار و اهداف مجتمع پرداخت و در ادامه، در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و مدیریتی در سطح راهبردی بحث و تبادل نظر صورت گرفت، که طرف مقابل ابراز امیدواری نمود امضای این تفاهمنامه زمینه لازم برای توسعه هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه در سطح راهبردی را فراهم نماید.

بنا به اظهارات رئیس مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم، این مجتمع در سال ۱۳۹۷ و به منظور تربیت مجتهدین برای پستهای مدیریتی کشور که نیاز به اجتهاد دارند (مانند قوه قضاییه، شورای نگهبان و …) تاسیس گردیده و فعالیت مینماید. این مجتمع اعضای خود را از بین طلابی که سطح ۴ حوزه را به پایان رسانده و نزدیک به اجتهاد میباشند انتخاب و طی یک دوره ۵ ساله، آموزشهای لازم مدیریتی را به آنان ارائه مینماید.

در پایان این دیدار، تفاهمنامه همکاری دانشگاه عالی دفاع ملی و مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه قم به منظور برقراری و توسعه ارتباط حوزه و دانشگاه و استفاده از ظرفیتهای موجود دو طرف در زمینههای علمی، پژوهشی، تبادل استاد و … به امضای مسئولین دو طرف رسید. ‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: دانشگاه حوزه دانشگاه دانشگاه عالی دانشگاه عالی دفاع ملی دانشگاه عالی دفاع عالی مجتمع عالی عالی دفاع عالی دفاع ملی عالی تربیت


( ۳ )

نظر شما :