فروشگاه اینترنتی اتکا

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶ کد : ۲۲۶ اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۲۵۳۵۷۲
فروشگاه اینترنتی اتکا

فروشگاه اینترنتی اتکا

فعلاً سایت اتکا تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج می باشد.

سازمان اتکا با بیش از ۶۰ سال تلاش در حوزه‌های اقتصادی و مالی، بازرگانی خارجی، صنعتی، کشاورزی و دامپروری، فروشگاهی و توزیع کالا، به‌عنوان یک از بزرگترین شرکت‌های مادر تخصصی اقتصادی ایران به‌شمار می‌آید. این سازمان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، شبکه‌های هوشمند نرم افزاری و سخت‌افزاری در زمینه تأمین، تولید، توزیع و خدمات، مدیریت سرمایه وکسب و کارهای مالی واقتصادی کشور پیشتاز بوده، به گونه‌ای که به‌عنوان بزرگترین شبکه توزیع کالاهای مصرفی زمینه تامین، تولید و توزیع اقلام مصرفیِ بازار داخلی و بین‌المللی، در جمع ۵۰ شرکت برتر ایران قرار داشته و در حال حاضر رتبه اول شرکت‌های چندرشته‌ای ایران را در اختیار دارد.

سازمان اتکای وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران که در راستای ارائه خدمات مناسب و آسان به پرسنل نیروهای مسلح از ابتدای سال ۱۳۹۷ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نموده‌است، با عرضه انواع کالا در حوزه دیجتال، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، ابزار و خودرو، ورزش و سلامت، کتاب و لوازم‌التحریر آماده ارائه خدمات با قیمت و کیفیت مناسب به صورت فروش نقدی و اقساطی به پرسنل شاغل و بازنشستگان نیروهای مسلح می‌باشد.

لذا متقاضین محترم جهت بهره‌گیری این خدمات در تمامی نقاط کشور می‌توانند به سایت www.Etkaline.ir و یا www.Etkaline.com مراجعه و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است سایت سوپری فروشگاه نیز به‌زودی فعال خواهد گردید.

اخبار نیروهای مسلح


( ۳۹۲۱ )

نظر شما :