نیرو‌های مسلح پشتیبان صدیق قوه مجریه هستند

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۱ کد : ۳۸۰۸ اخبار دفاعی اخبار ملی اخبار اصلی اخبار اجتماعی
تعداد بازدید:۱۶۰۰
نیرو‌های مسلح پشتیبان صدیق قوه مجریه هستند

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روز شنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۰) طی پیامی از حضور مقتدرانه و خیره‌کننده ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که با هدایت دل‌های مردم، حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کنندۀ ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه را ضامن خلق حماسه ۱۴۰۰ قرار داد و برگ زرین و پر افتخار دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب و میهن اسلامی افزوده شد.

ملت تاریخ‌ساز ایران نشان داده است در بزنگاه‌های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان داری سرنوشت‌ساز، اردوگاه خصم و جبهۀ معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است. بی‌شک ۲۸ خرداد ماه روز ملت و نمایش درخشش هوشمندی و هوشیاری یکایک ایرانیان زمان‌شناس بود که درک درست و عمیق سیاسی و لبیک مؤمنانه خود به امام و مقتدای خویش، رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را با شور، شعور و شکوه والا به رخ جهانیان کشیدند. بر شما ملت غیور درود می‌فرستیم و با تبریک و تحسین پیروزی و مشارکت سرنوشت‌ساز شما در این حماسۀ عظیم و ماندگار تاریخی؛ اطمینان داریم عمل صالح دیروز و بامداد امروزتان، فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت قله‌های رفیع جدید گشود و پشتوانۀ قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در عرصۀ حل مشکلات و تنگنا‌های موجود در صحنۀ زندگی مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان نظام و صیانت و تضمین منافع ملی در آوردگاه‌های حساس بین‌المللی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه و قاطعانه اقدام نمایند.

در این لحظات شوق‌انگیز و غرورآفرین، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند که به توفیق الهی، در این مسیر مبارک و به اقتضای مأموریت‌ها و وظایف قانونی خود، به مانند گذشته در قامت حامی و پشتیبان صدیق و مصمم قوه مجریه، از هیچ‌گونه همکاری و تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

منبع خبر: خبرگزاری دفاع مقدس

کلید واژه ها: ملّت ایران اسلامی خرداد ۲۸ خرداد خرداد ماه ۲۸ خرداد ماه نیرو نیرو مسلح


( ۲ )

نظر شما :