متجاوزان به رغم استفاده از شگردهای جنگ روانی و تروریستی شکست خوردند

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۲۱۰ اخبار دفاعی اخبار سیاسی اخبار اصلی اخبار منطقه ای
تعداد بازدید:۱۰۹۲
متجاوزان به رغم استفاده از شگردهای جنگ روانی و تروریستی شکست خوردند

«بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه روز یکشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) در هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش عربی این کشور اعلام کرد که مردان ارتش همچنان به کار و تلاش بی وقفۀ خود ادامه می‌دهند و همۀ سعی خود را به کار می‌گیرند تا ما به آیندۀ مطلوبی که می‌خواهیم برسیم.

رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی خطاب به نیروهای مسلح ارتش اظهار داشت که ای مردان قهرمان و شرافتمند و سربلند در روز عید ارتش به شما که افتخار و سربلندی را در قلب هر شهروند عرب سوری که شما را ضامن امنیت و ثبات و مدافع شرافت و کرامت سرزمین خود می‌داند زنده کردید، درود می‌فرستم. بشار اسد افزود: «هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش شجاعمان را به شما تبریک می‌گویم؛ زیرا شما همچنان به تلاش‌های خستگی ناپذیر خود ادامه می‌دهید و فصل‌های تاریخ کشور را با فداکاری‌ها و قهرمانی‌های خود نوشتید و ویژگی‌های آن را با تعلق خاطر به سرزمین‌تان ترسیم کردید.»

وی در ادامه گفت: «شما بیش از ۱۰ سال است که شگفت انگیزترین حماسه‌های قهرمانی و افتخار و پایبندی به ارزش‌ها و اصولی که در مؤسسه نظامی آموزش دیده‌اید را رقم زدید.» رئیس‌جمهور سوریه افزود: «شما این‌گونه هستید و دشمنان با روش‌های مختلف خیانت و فریب تلاش کردند تا جایی که می‌توانند شما را تضعیف کنند و ماشین‌های روانی و گمراه کنندۀ خود را بسیج و ابزارهای تروریستی‌شان را مسلح کردند؛ اما شما آن‌ها را شکست دادید.» بشار اسد تصریح کرد که ای فرزندان شجاع ارتش ما شما همواره با اراده و شریف بودید و همین‌گونه خواهید ماند و پرچم حق را برافراشته می‌کنید و از ارزش‌های عدالت و صلح محافظت می‌کنید.

وی در ادامه اظهار داشت: «شما حق دارید که در این روز باشکوه که متعلق به نیروهای مسلح ارتش عربی سوریه است افتخار کنید. اگر قهرمانی و فداکاری‌های مستمر شما نبود امروز هیچ دستاورد یا پیروزی حاصل نمی‌شد.» رئیس‌جمهور سوریه خطاب به نیروهای ارتش اعلام کرد که بیایید با همان عزم و اراده و قاطعیت به جنگ دشمن و محاصره و تروریسم برویم و با روحیه‌ای سرشار از غرور و افتخار با چالش‌ها مواجه شویم. وی همچنین خاطرنشان کرد که هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش عربی سوریه در حالی سپری می‌شود که نیروهای ارتش همچنان نستوه و استوار سرگرم حماسه آفرینی هستند و تمام توان خود را برای رسیدن به آینده‌ای روشن؛ طوری که شایستۀ تاریخ کهن ما باشد به کار گرفته‌اند.

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: ارتش تأسیس ارتش ششمین سالگرد تأسیس ارتش سالگرد تأسیس ارتش ارتش عربی سوریه جمهور سوریه رئیس جمهور سوریه ادامه افتخار


نظر شما :