تعهد و اعتقادات عامل برتری نیروهای مسلح ما در مقابل دشمنان است

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۶۰۹۳ اخبار دفاعی اخبار نیروهای مسلح اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۳
تعهد و اعتقادات عامل برتری نیروهای مسلح ما در مقابل دشمنان است

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده»، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه (۲۳ اسفند ۱۴۰۰) در همایش معاونان و فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: «نیروی انسانی نقش به سزایی در سازمان دارد. یک فرمانده تنها زمانی به موفقیت می‌رسد که نیروی انسانی تحت امرش، با او همدل و همراه باشد. نیروی انسانی با تعهد و تخصص و منضبط لازمۀ کار ماست.»

وی افزود: «باید در دانشگاه‌های ارتش مهارت آموزی را اصل قرار دهیم. کلاس درس باید همراه کارگاه آموزشی باشد و دانشجویان با مهارت فارغ التحصیل شوند. وقتی در یک سازمان، فرهنگ سازمانی ضعیف شود آن سازمان آسیب خواهد دید. تضعیف فرهنگ سازمانی به معنای تبدیل ارزش‌های آن سازمان به غیر ارزش و بالعکس است.» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: «شما فرماندهان هر کدام باید برای ارتقای فرهنگ سازمانی مجموعۀ خود تلاش کنید. البته کار فرهنگی زمان‌بر و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا به نتیجه برسد.»

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، بصیرت را از دیگر ویژگی‌های مهم نیروی انسانی برشمرد و تأکید کرد: «عامل برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن، تعهد و اعتقادات آن‌ها است. دشمن روی بی‌اعتقاد کردن جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده است. جهاد تبیین مقابله با این حرکت دشمن و آگاه‌سازی و بیان مسائل برای جوانان است.» وی ادامه داد:» به‌روزرسانی و بهینه کردن تجهیزات و امکانات، بخشی موکول به اعتبارات و تصمیمات بالادست و بخشی هم مربوط به توانمندی موجود در نیروها است. توانمندی‌های زیادی در نیروی پدافند هوایی ارتش وجود دارد و گاهی می‌توان کارهای مفیدی انجام داد. باید باور کنیم که می‌توانیم و همیشه در حال کوشش و رشد باشیم. در خصوص تجهیزات، نوسازی، متحرک‌سازی و اثرگذاری به ویژه در بخش جنگ الکترونیک این مسئله اهمیت دارد.»

منبع خبر: خبرگزاری دفاع‌مقدس

کلید واژه ها: نیروی نیروی انسانی نیروی پدافند نیروی پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش انسانی سازمان ارتش هوایی ارتش پدافند هوایی ارتش


نظر شما :