همه تأسیسات حیاتی در سراسرِ فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است

تعداد بازدید:۱۲۸۳
همه تأسیسات حیاتی در سراسرِ فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است

«ابوحمزه»، سخنگوی گردان‌هایِ القدس روز پنج‌شنبه (۱۹ تیر ۱۳۹۹) به مناسبت ششمین سالروز نبرد «البنیان المرصوص» تأکید کرد که این گردان‌ها موشک‌هایی در اختیار دارند که تمامی مراکز و تأسیساتِ حیاتی در سراسرِ فلسطین اشغالی در تیررس آن هستند.

ابوحمزه افزود: «گردان‌های القدس امروز بیشترین تجهیزات و حضور در میدان را دارند همچنانکه همواره این وعده را به ملت و امت داده‌اند.» وی همچنین تصریح کرد که گردان‌هایِ القدس در جریان نبرد البنیان المرصوص در طولِ پنجاه و یک روز نبرد، شهرک‌هایِ حومه غزه و شهرهای بزرگ رژیم اشغالگر تا نتانیا را هدفِ شلیک موشک قرار داد.

او افزود: «امروز سالروز نبرد قهرمانانه البنیان المرصوص است که طی آن گردان‌های القدس و مقاومت فلسطین معنایِ واقعی وحدت میدانی، جانفشانی و مبارزه برای دفاع از سرزمین و انسانیت را به نمایش گذاشتند.» ابوحمزه همچنین با اشاره به طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری تأکید کرد: «گردان‌های القدس با دقت رخدادها را دنبال می‌کنند و با تمام قدرت برایِ حمایت از سرزمین و ناموس خود در میدان حضور دارند.» وی به ملت صبور و پایدار فلسطین در مناطق درگیری که همچنان از مقاومت برای ادامه راه آزادسازی سرزمین حمایت به عمل می‌آورند، درود فرستاد.

جنبش حماس نیز به مناسبت ششمین سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در بیانیه‌ای تأکید کرد که پس از گذشت شش سال از این جنگ، حماس همچنان در حالِ تجمیع ابزار قدرت است تا بتواند از حقوقِ فلسطین دفاع کند. حماس اعلام کرد: «فقط زور می‌تواند آوارگانی را که با ظلم و تجاوز آواره شدند، به خانه و کاشانه خود بازگرداند.» حماس در ادامه با تأکید بر وحدتِ ملت فلسطین، خاطر نشان کرد: «هرگونه دست‌اندازی به دره‌ها، به منزله دست اندازی به غزه، قدس و سراسر فلسطین است. منظورِ این جنبش تلاش صهیونیست‌ها برای الحاق دره اردن و ۳۰% از کرانه باختری است.»

این جنبش فلسطینی تصریح کرد: «محاصره، تحریم، تجاوز، معامله قرن، طرح‌های اشغال و شهرک‌سازی در حقانیت تسلط ملت فلسطین بر خاکِ خود هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.» حماس در پایان تأکید کرد: «لقمه کودکانمان را از حلقومِ محاصره‌کنندگان ظالم بیرون خواهیم کشید و در برابر حق خود، هیچ امتیاز سیاسی به دشمن خود نمی‌دهیم.»

منبع خبر: شبکه العالم

کلید واژه ها: فلسطین حماس رژیم صهیونیستی


نظر شما :