متجاوزان شروع کننده جنگ بودند و ما پایان آنرا رقم خواهیم زد

تعداد بازدید:۱۰۵۹
متجاوزان شروع کننده جنگ بودند و ما پایان آنرا رقم خواهیم زد

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع کشور یمن روز شنبه (۱ شهریور ۱۳۹۹) در بازدید از مواضع و نیروهای یمنی در محورهای خب و الشعف در استان الجوف، در جریان اوضاع و آمادگی رزمندگان یمنی قرار گرفت و تبریکِ «عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله و «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به خاطر پیروزی‌های آن‌ها در جبهه‌های علیه دشمن را به آن‌ها رساند.

وی در سخنانی در جمع نیروهای یمنی ضمن تمجید از پیروزی‌ها و دستاوردهای آن‌ها، گفت: «پس از هضم ضربۀ اول دشمن که جنگ ظالمانه‌ای علیه ملت یمن به راه انداخت، وارد مرحلۀ دفاع منفی، سپس مثبت و دفاع متحرک شدیم و در ادامه از مرحلۀ دفاع به حمله روی آوردیم. آمادۀ حرکت به سوی مرحلۀ وارد کردنِ ضربات کوبنده و دردناک به دشمن با اقتدار هستیم.» وی افزود: «ما در مرحلۀ چهارم از عملیات توازن بازدارندگی راهبردی هستیم و به هر اندازه دشمن بر شدت حملات و زورگویی خود بیافزاید و جنایات بیشتری علیه زنان و کودکان مرتکب شود؛ به همان اندازه گزینه‌های ما بیشتر خواهد بود. آمادگی ما در بازدارندگی در سطح عالی است.»

وزیر دفاع یمن بیان کرد: «ما در مرحلۀ پیشرفته‌ای از مراحل آمادگی همراه با فناوری‌های جدید قرار داریم که توان مقابله با تکنولوژیِ دشمن و بی اثر کردن آن علیه نیروهای ما در کوتاه مدت و طولانی مدت را خواهیم داشت.» العاطفی با اشاره به توصیه‌های رهبر انصارالله یمن به متجاوزان برایِ توقف جنگ و رفعِ محاصرۀ ملت یمن و نیز طرح رئیس شورای عالی یمن در این زمینه، به ائتلاف سعودی به شدت هشدار داد که در صورت ادامۀ حملاتِ ددمنشانه خود، با پاسخی کوبنده و دردناک روبرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: «ائتلافِ تحت سرکردگی آل سعود شروع کنندۀ جنگ علیه کشور ما بوده‌اند و اگر به جنگ ادامه دهند و این روند ادامه پیدا کند این ما هستیم که پایانِ این جنگ را رقم خواهیم زد.»

منبع خبر: خبرگزاری مهر

کلید واژه ها: یمن عربستان


نظر شما :