ایران کانون و پایتخت مقاومت است

تعداد بازدید:۱۰۶۰
ایران کانون و پایتخت مقاومت است

آیین افتتاحیه و آغازبه‌کار رادیو مقاومت عصر روز یکشنبه، (۳۰ آذر ۱۳۹۹) با حضور دکتر «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ساختمان شهدای رادیوی رسانه ملی برگزار شد.

دکتر رضایی در سخنانی ایران را کانون و پایتخت مقاومت معرفی کرد و اظهار داشت: «هرکس بخواهد در عالم مقاومت واقعی را بفهمد باید به ایران بیاید. امیدواریم رادیو مقاومت صدای مظلومین عالم و کودکان و جوانان فلسطینی، افغانی، سوری و یمنی که امروز بی‌پناه زیر بمب‌های ال سعود و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند را به عالم برساند.» وی به تببین مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران پرداخت و افزود: «در گذشته اروپا، انگلیس و آمریکا وارد کشورهای اسلامی می‌شدند و شهرها را ویران می‌کردند و در این شرایط مسلمانان عقب‌نشینی می‌کردند و فکر می‌کردند با عقب‌نشینی استکبار به آن‌ها رحم خواهد کرد در حالی که چنین نبود و همواره منتظر صدای مقاومت بودند که با انقلاب اسلامی در ایران رخ داد.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: «ایران اسلامی تابلو و نماد شکست ناپذیر مقاومت در دنیا را نشان دادند و روح جدیدی در کالبد جهان اسلام دمید؛ چه کسی فکر می‌کرد روزی فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و لبنانی‌‌ها رژیم صهیونیستی را شکست دهند درحالی که امروز دست‌های خالی لبنانی‌ها پر از موشک شده است. دست خالی یمنی‌ها پر از پهباد و موشک پیشرفته شده است.» دکتر رضایی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: «در روزهای اول جنگ مهمات‌های ارتش ما که از کشورهای غربی تأمین می‌شد به روی ما بسته شد ولی در آن شرایط ملت ایران با دست خالی ورق را برگرداند و امروز موشک‌های نقطه زن را در اختیار دارد و مهم‌ترین پایگاه آمریکا یعنی عین الأسد را می‌زند و آمریکا جرات هیچ پاسخی را ندارد و این نتیجه مقاوم است.»

وی تصریح کرد: «قطعاً با این روند مقاومت، اگر سیاست‌های اقتصادی مقاومت اجرایی می‌شد، ما امروز تحریم نمی‌شدیم چراکه مقاومت عصای معجزه آسای ماست. ما درس مقاومت را به مردم لبنان و سوریه هدیه دادیم لذا نباید مقاومت در پایگاه آن مورد توجه نباشد. همه مسلمانان دنیا به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند چراکه او قهرمان مبارزه با تروریست است. اگر ۲۰۰ سال پیش در ایران مقاومت می‌کردیم هیچ سرزمینی از ما جدا نمی‌شد. مقاومت فلسفه وجود شیعه است، ما با مقاوم امنیت خواهیم داشت و پیشرفت خواهیم کرد.»

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

کلید واژه ها: دکتر رضایی مقاومت


نظر شما :