مقاومت تا زمانی که صهیونیست‌ها فلسطین را ترک کنند به نبرد با آن‌ها ادامه می‌دهد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰ کد : ۳۴۹۷ اخبار راهبردی اخبار امنیتی اخبار سیاسی اخبار منطقه ای
تعداد بازدید:۱۲۵۱
مقاومت تا زمانی که صهیونیست‌ها فلسطین را ترک کنند به نبرد با آن‌ها ادامه می‌دهد

«عبداللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش حماس روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) با اشاره به وقت‌کشی رژیم صهیونیستی در تسلیم شدن در برابر شروط مقاومت، گفت: «حملات شبانه با ده‌ها هواپیما به اهداف نظامی و خدماتی، جنایت‌های ضدبشری است که وحشی‌گری رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد.»

القانوع گفت که سخن گفتن رژیم صهیونیستی از مراحلِ تجاوزات علیه ملت فلسطین، به منزلۀ ایجاد توهم برای جامعۀ صهیونیستی است و اگر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم تصور می‌کند که قادر به تضعیف مقاومت و توان آن است، در توهم بسر می‌برد. سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد: «اینکه ارتش رژیم صهیونیستی زیرساخت‌ها، جاده‌ها و خانه‌های فلسطینیان را هدف قرار می‌دهد بیانگر ناتوانی واقعی آن در برابر حملات مقاومت است.» وی افزود: «رژیم صهیونیستی برای تسلیم شدن در برابر شروط مقاومت و برقراری آتش‌بس وقت‌کشی می‌کند و سعی دارد بر شکست‌های خود سرپوش گذارد، اما این رژیم چه بخواهد و چه نخواهد امروز یا فردا تسلیم شروط مقاومت خواهد شد.»

«زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) در جمع مردم لبنان در منطقۀ ضاحیه در جنوب بیروت سخنرانی کرد.

مهمترین بخش‌های سخنرانی وی به شرح زیر است:

ما در نبردی بزرگ به پهنای کل سرزمین فلسطین قرار داریم. در این نبرد همۀ اقشار ملت فلسطین در حال رقم زدن یک صفحه جدید در تاریخ دفاع از قدس و مسجدالاقصی هستند. قدس همچنان در صدر توجهات ما قرار دارد. ملت فلسطین نیز با وجود شرایط سخت و دشوار و محاصرۀ همه جانبه به مبارزات خود ادامه خواهند داد و مقاومت نیز در کنار آن‌ها در میدان حضور دارد. بار دیگر تأکید می‌کنیم که رژیم صهیونیستی رژیمی است که از خانه عنکبوت سست ‎‌ تر است.

مقاومت تا زمانی که صهیونیست‌ها فلسطین را ترک کنند به نبرد با آن‌ها ادامه می‌دهد. مقاومت فلسطین در جریان تحولات جاری رژیم صهیونیستی را در بحرانی گرفتار کرده که در تاریخ آن‌ها بی‌سابقه بوده است.

«اسامه حمدان»، عضو دفتر سیاسی حماس نیز در این تجمع مردمی تأکید کرد: «مقاومت ملت فلسطین را از رود اردن تا دریای مدیترانه متحد ساخت. البته هم اکنون یک اتاق عملیات مشترک نبرد با دشمن صهیونیستی را مدیریت می‌کند.» حمدان تأکید کرد: «اکنون هدف مقاومت آزادسازی فلسطین است و این جزو دستاوردهای مقاومت در این روزها است، معادلۀ امروز ما این است که مقاومت ما به خاطر آزادسازی فلسطین است نه برای مذاکره یا بهبود شروط مذاکره!» وی افزود: «ما هیچ برنامۀ مذاکره یا سازشی با دشمن نداریم، برنامه ما با دشمن تنها مقاومت است. مقاومت هنوز غافلگیری‌های زیادی برای دشمن دارد.»

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: مقاومت شروط مقاومت فلسطین ملت فلسطین رژیم رژیم صهیونیستی صهیونیستی ملّت شروط


نظر شما :