در نبرد شمشیر قدس، با مقاومت فلسطین، همکاری اطلاعاتی داشتیم

تعداد بازدید:۱۰۵۸
در نبرد شمشیر قدس، با مقاومت فلسطین، همکاری اطلاعاتی داشتیم

شیخ «نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان از همکاری با جنبش مقاومت فلسطین خبر داد.

قاسم روز پنج‌شنبه (۱۷ تیر ۱۴۰۰) در برنامۀ (تا قدس) که از شبکۀ خبری المیادین پخش می‌شد گفت که در نبرد شمشیر قدس همکاری اطلاعاتی بین ما و مقاومت فلسطین صورت گرفت. وی تأکید کرد: «اطلاعات محرمانه‌ای وجود داشت که مقاومت لبنان در اختیار برادران فلسطینی قرار داد و این اطلاعات بر سیر جنگ‌ها تأثیر گذاشت.»

معاون دبیر کل حزب‌الله همچنین خبر داد که به خاطر یک کار اطلاعاتی و هماهنگ، این جنبش و مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن تونل‌ها و تبلیغات صهیونیست‌ها برای عملیات زمینی اطلاع داشتند. قاسم اخیراً تأکید کرد که از زمان انتفاضه، ملت فلسطین تا به امروز بر توانمندی خود افزوده و پیروزی‌هایی به دست آورده است.

قاسم با اشاره به توانمندی مقاومت در بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی، تصریح کرد: «برخی از نتایج مقاومت را در نبرد شمشیر قدس دیدیم که در فلسطین صورت گرفت.» وی با تأکید بر اینکه این نبرد نقطۀ عطف واقعی است که تأثیر خود را در آینده بر جای خواهد گذاشت، گفت: «این نبرد، باعث وحدت مقاومت در سراسر فلسطین شد.» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه همه در فلسطین بر مقاومت به عنوان راهکار تأکید دارند، خاطر نشان کرد: «مقاومت فلسطین، بازدارندگی در برابر دشمن را تثبیت کرد.»

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: مقاومت مقاومت فلسطین فلسطین تأکید نبرد قاسم دبیر معاون دبیر دبیر حزب دبیر حزب الله


نظر شما :