بازدید هیئت آموزشی ارتش پاکستان

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۷ کد : ۵۰۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۴۳
بازدید هیئت آموزشی ارتش پاکستان

هیئت ۵ نفره اعزامی از ارتش پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیرکل آموزش ستاد مشترک ارتش پاکستان که به دعوت و میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۰۲/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ وارد کشور شده بودند؛ در صبح روز چهارشنبه، ۵/۸/۱۴۰۰ همراه با به همراه وابستگان نظامی این کشور در ج.ا.ا از دانشگاه بازدید نمودند.

در بدو ورود، میهمانان در مقبره الشهداء که محل دفن پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس می باشد حضور یافته و و با اهدا گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و فاتحه‌ای برای آنان قرائت نمودند، سپس توسط جانشین رئیس دانشگاه، امیر دریادار دوم دکتر فریبرز قادرپناه مورد استقبال قرار گرفتند.

هیئت مذکور پس از استقبال توسط جانشین رئیس دانشگاه، با رئیس دانشگاه، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در اتاق مهمانان ویژه ملاقات نمودند. در این ملاقات ضرورت توسعه هرچه بیشتر روابط میان مراکز علمی وابسته به نیروهای مسلح دو کشور به ویژه دانشگاه های دفاع ملی مورد تأکید قرار گرفت. در خاتمه این دیدار نیز به رسم یادبود، نشان و هدایایی بین دو طرف مبادله گردید.

در ادامه بازدید هیئت از دانشگاه، با محوریت معاونت آموزشی، دانشگاه معرفی و کلیات توانمندی های آموزشی و پژوهشی ارائه و سئوالات اعضاء هیئت پاسخ داده شد. سپس با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، بازدید میدانی هیئت از کتابخانه مرکزی و دانشکده دفاع ملی انجام و در خاتمه ضمن ثبت نظر توسط رئیس هیئت در دفتر یادبود دانشگاه، عکسی دستجمعی به رسم یادبود انداخته شد.

منبع خبر: روابط‌عمومی دانشگاه

کلید واژه ها: دانشگاه رئیس دانشگاه هیئت رئیس یادبود کشور ارتش


( ۱۰ )

نظر شما :