برگزاری مراسم افتتاحییه سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی( ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ )

۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۵ کد : ۶۵۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۲۷۳
مراسم افتتاحییه سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی( ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ ) صبح امروز دوشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم ریاست دانشگاه در سالن شهید آبشناسان دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری مراسم افتتاحییه سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی( ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ )

مراسم افتتاحییه سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی (۱۴۰۲- ۱۴۰۱) صبح امروز دوشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم ریاست دانشگاه در سالن شهید آبشناسان دانشگاه برگزار گردید.

در آیین افتتاحیه این سال تحصیلی معاونین دانشگاه روسای دانشکده ها، کارکنان دانشگاه و شماری از فرماندهان و مدیران عالی رتبه کشوری و لشکری و دانشجویان جدید الورود حضور داشتند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ریاست دانشگاه صبح امروز (دوشنبه) در آئین آغاز سال تحصیلی این دانشگاه، گفت:

محوری‌ترین موضوع در مدیریت این دانشگاه و کشور انضباط است، چنانچه نتوانیم انضباط را در این دانشگاه حاکم کنیم به‌طور حتم در بحث مدیریتی به جایی نمی‌رسیم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه ما در این دانشگاه علاوه بر آنکه نگاه‌مان بر دانش است، توانمندسازی برای ایفای نقش در مسئولیت‌های راهبردی را هم مد نظر داریم، تاکید کرد: تلاش برای کار و درک جمعی چندلایه و چندبعدی از جمله مهم‌ترین مواردی است که در این دانشگاه سعی داریم آن را به دانشجویان بیاموزیم.

وی گفت: ما در دانشگاه همه تلاش خود را برای اصلاح فرآیندها و روش‌ها انجام خواهیم داد تا تعلیم و تذهیب را در کنار هم داشته باشیم.

کلید واژه ها: دانشگاه سال تحصیلی مقدم احمدی مقدم سردار


( ۲۳ )

نظر شما :