پیام دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته دولت

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۳ کد : ۶۷۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۷
دانشگاه عالی دفاع ملی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشته و بیانیه ای را به شرح زیر منتشر نمود.
پیام دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته دولت

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشته و بیانیه ای را به شرح زیر منتشر نموده است:

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا از هیچ قدرتی هراس نداشته و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است؛ و هفته آغازین شهریور ماه هرسال، تداعی‌گر ایثار و فداکاری‌های شهیدان «رجایی» و «باهنر» معلمان بزرگ ایمان و عمل است؛ آنان که نام پرفروغشان زینت‌بخش هفته دولت است و همواره در قلب و ذهن مردمان این سرزمین جای دارند. بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، همه خدمتگزاران نظام باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و تحقق منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مجاهدانه تلاش کنند. ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

‌‌‌‌‌‌دانشگاه عالی دفاع ملی

 

کلید واژه ها: دولت هفته دولت اسلامی دفاع عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع دفاع ملی شهیدان شهیدان رجایی شهیدان رجایی باهنر


( ۲ )

نظر شما :