پیام رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته بسیج

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷ کد : ۶۸۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۹۳
پیام رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته بسیج پیامی را بدین شرح صادر نمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد». امام خمینی (ره)

بسیج مستضعفین بیتردید به تأسی از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با نگاهی تیزبینانه و نوآورانه می‌تواند برای حفظ ارزش‌ها و دفع تهدیدات مختلف که به اشکال مختلف نمایان شده، با جوشش فکری خود راه کارهای عملیاتی ارائه دهد که ثمره آن قطعاً سبب رشد و بالندگی جامعه خواهد شد.

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب، با درایت داهیانه امام راحل (ره) و به پشتوانه رشادت، حقباوری و حماسهسازی مردم خداجوی ایران تأسیس و امروز به یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی تبدیل شده که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار مؤثر خود را با تلاش مخلصانه و غیورانه در راه پاسداری از ارزشهای اسلامی و توسعه گفتمان انقلابی ایفا نموده است.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و مجاهدتهای شورآفرین و حماسهساز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در پاسداری از ارزشهای اسلامی انقلابی موفق و موید باشند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم

کلید واژه ها: بسیج اسلامی ارزش دانشگاه دانشگاه عالی دانشگاه عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع ملی عالی عالی دفاع عالی دفاع ملی


نظر شما :