بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار دکتر نیلفروشان

۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۱ کد : ۷۱۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۶۵
بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار دکتر نیلفروشان

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن ‌محکوم کردن تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به کشورهای اسلامی، به ویژه کشور لبنان، شهادت سردار سرتیپ پاسدار دکتر عباس نیلفروشان توسط رژیم جعلی صهیونیستی را تسلیت گفت. متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت فیض عظیم و مرتبه‌ای از قرب به سرچشمه هستی است که مجاهدین، مخلصین و مقربان باریتعالی به آن نائل می‌گردند. سردار رشید اسلام، مدافع حرم، مجاهد نستوه، عالم و استاد برجسته دانشگاه عالی دفاع ملی «سردار سرتیپ پاسدار دکتر عباس نیلفروشان» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس به جایگاه رفیع شهادت و آرزوی دیرینه خود نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن قدردانی از سال‌ها مجاهدت ایشان در عرصه جهاد میدانی، به مجاهدت‌های ایشان در صحنه علم و دانش در دانشگاه عالی دفاع ملی که چراغ راه تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی بوده ارج نهاده و به همکاری این شهید والامقام به عنوان استاد با این دانشگاه مباهات می‌ورزد.

این سردار بزرگ اسلام، پاداش مجاهدت‌ها و عمل صالح خود را بی‌شک با رزق شهادت دریافت کرد و در راه پاسداری از آرمان‌های مقدس و والای انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان و مستضعفین عالم به شهادت نائل آمد و نامی جاودان از خود بر جای گذاشت و دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش بی‌تردید تاوان این جنایت کثیف خود را خواهند پرداخت.

شهادت و فقدان این شهید والامقام را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، امت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده معظم این شهید تسلیت عرض می‌کنیم.

دانشگاه عالی دفاع ملی

کلید واژه ها: دفاع عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع دفاع ملی شهادت دانشگاه دانشگاه عالی دانشگاه عالی دفاع ملی اسلامی انقلاب اسلامی


( ۳ )

نظر شما :