بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت روز نیروی انتظامی

۱۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۰ کد : ۷۱۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶
بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت روز نیروی انتظامی

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی با انتشار بیانیه‌ای، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم و جهادگر این فرماندهی تبریک گفت. متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« لا خَیرَ ··· فی الوَطَنِ إلاّ معَ الأمنِ و المَسَرَّةِ » خیرى نیست ... در وطن، مگر با امنیت و خوشى (امام على علیه‌السلام)

نگاه منصفانه و واقع‌بینانه به کارنامه فرماندهی انتظامی، بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین برانگیز آن، در مواجهه با پدیده‌های متنوع و پیچیده مأموریتی و رویارویی هوشمندانه با حوادث و رخدادهای کشور است.

امروز فرماندهی انتظامی، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خواستگاه مردمی است که با آسیب‌زدایی و تقویت بنیان‌های داخلی و بکارگیری راه‌کارها و مسیرهای نیل به «پلیس تراز انقلاب اسلامی» توانسته است به مهندسین نظم و انضباط، امنیت اجتماعی و استاندارد سازی ساختار، سازمان و عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه‌های انقلابی و ناشی از نیازهای نظام و میهن اسلامی همت ورزد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بحمدلله با تولید ترکیبی از آمادگی‌های قاطع و متراکم برای امنیت‌سازی و مقابله با طیف گوناگونی از تهدیدات از جمله برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی و اقتصاد ملی، توانسته است مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه گردد.

اهمیت جایگاه و نقش‌های فرماندهی انتظامی از جمله اقدامات پیش‌گیرانه و پیش‌دستانه در مقابله با جرایم و ناامنی‌ها در حوزه‌های مختلف، تأمین امنیت مرزی و ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری همراه با ایستادگی در تثبیت هنجارها و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیانگر بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که در کنار برخورداری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی فکور، خردمند، شجاع و مردمی و فرماندهی و مدیریت هوشیار، قاطع و ملتزم به ارزش‌ها و مبانی دینی و شرعی، نویدبخش ظهور فرماندهی انتظامی تراز انقلاب اسلامی و افق‌های بلند پیشروی در سپهر ایران اسلامی است.

این دانشگاه ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم و مجاهدان و رزمندگان این نیرو، به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این فرماندهی و مرزبانان جهادگر و بی‌ادعا در اقصی‌نقاط کشور که برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند تبریک عرض نموده و به روان پاک شهدا به ‌ویژه شهدای مظلوم این فرماندهی ادای احترام می‌نماید.

دانشگاه عالی دفاع ملی

   

کلید واژه ها: فرماندهی فرماندهی انتظامی انتظامی امنیت اسلامی انقلاب اسلامی قاطع


( ۱ )

نظر شما :