با دنبال کردن سرنخ‌ها به برخی عوامل حمله راکتی به فرودگاه رسیده‌ایم

تعداد بازدید:۱۱۶۴
با دنبال کردن سرنخ‌ها به برخی عوامل حمله راکتی به فرودگاه رسیده‌ایم

«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق روز سه‌شنبه (۱۲ بهمن ۱۴۰۰) در جلسۀ هیئت دولت عراق گفت: «هفتۀ گذشته (هفتۀ اول بهمن ۱۴۰۰) شاهد یک اتفاق بسیار ناگوار بودیم که در آن گروهی از نیروهای غیردولتی اقدام به حمله تروریستی و ناجوانمردانه به فرودگاه بین‌المللی بغداد کردند.»

وی افزود: «این گروه‌ها اکنون بر اساس منطق تروریسم عمل می‌کنند و از همان ابزار و سایر اقدامات گروه‌های تروریستی استفاده می‌کنند.» نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی با دنبال کردن سرنخ‌های عملیات حمله راکتی هفتۀ گذشته به فرودگاه بین‌المللی بغداد، به برخی از تروریست‌ها رسیده‌اند.

الکاظمی ادامه داد: «همۀ احزاب سیاسی با گرایش‌های مختلف باید در حرف و عمل خود علیه این گروه‌ها متحد باشند، چرا که تروریسم از هر نوع و شکلی در عراق جایی ندارد.» نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که نیروهای امنیتی عراق سرنخ‌هایِ عملیات حملۀ راکتی را دنبال کرده و تعدادی از تروریست‌ها را شناسایی کرده‌اند. نیروهای امنیتی ما تحقیقات را ادامه می‌دهند و به مردم اطمینان می‌دهم که همۀ دست عاملان را بدون استثنا دستگیر و مجازات خواهیم کرد.

محوطۀ فرودگاه بین‌المللی بغداد روز جمعه هفتۀ گذشته (۸ بهمن ۱۴۰۰) هدف حمله راکتی قرار گرفت که این موضوع، واکنش گستردۀ مقامات عراق و همچنین گروه‌های مقاومت این کشور را به همراه داشت.

منبع خبر: ایسنا

کلید واژه ها: عراق وزیر عراق هفتۀ هفتۀ گذشته گروه نیروهای نیروهای امنیتی راکتی امنیتی


نظر شما :