اخبار دانشگاه - آرشیو

سخنرانی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با موضوع «فقه امنیت» در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) در مشهد

سخنرانی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با موضوع «فقه امنیت» در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) در مشهد

سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، عصر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری با مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) در جمع گروهی از طلاب و دانشجویان این مدرسه حاضر شده و با موضوع «فقه امنیت» به سخنرانی پرداخت.

ادامه مطلب
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه عالی دفاع ملی و مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص)

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه عالی دفاع ملی و مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) گالری

روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در رأس هیئتی متشکل از معاونین و مسئولین این دانشگاه با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن وحدتی شبیری مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) دیدار نمود. این ملاقات که در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) صورت گرفت با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه عالی دفاع ملی و مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) ادامه یافت.

ادامه مطلب
سخنرانی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی  در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه

سخنرانی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه

سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی که در مشهد مقدس برگزار شده بود شرکت و با تبریک ایام ماه رجب به شرکت کنندگان در این دوره، به اهمیت مأموریت و رسالت دانشگاه عالی دفاع ملی اشاره و تأکید نمود که برای آنکه بتوان این ظرفیت‌ها را عملیاتی نمود بایستی بر روی اراده خودمان متمرکز شویم.

ادامه مطلب
سخنرانی جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه  در دانشگاه عالی دفاع ملی

سخنرانی جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه در دانشگاه عالی دفاع ملی گالری

سرلشگر محمود علی عباس جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ در رأس هیئتی ۵ نفره به همراه رئیس آکادمی عالی نظامی آن کشور وارد دانشگاه عالی دفاع ملی شده و در دانشکده بین الملل پیامبر اعظم(ص) به سخنرانی پرداخت.

ادامه مطلب